teenmomemelie

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

Flytt!

Av Emelie - 2 december 2011 09:05

Ja idag går första flyttlasset. Vi hade planerat att flytta igår, men vi längtar båda ut till huset så vi bestämde oss igår för att köra ut alla kartonger, eller ja, så mycket som möjligt redan ikväll    Bara för att ev ( om vi har tur, sova i huset i natt!! ) Just nu ligger båda mina tjejer här hos mig och myser, vi lyssnar på lite julmusik och Natalie sjunger, mina vackra prinsessor  

Ikväll hoppas jag att T är lika snäll som igår, för ikväll ska jag tvinga sambon att ta lite kort ;) har funderingar på lite travbommar ikväll nämligen ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 13 mars 2012 17:18

Pga olika omständigheter som kommer Täthi i slutet av Maj att flytta från mig, om nu ingen annan ville ha henne innan, var några som var intresserade och skulle höra av sig till mig för provridning. Då hoppas vi att hon visar sin bästa sida så dom gi...

Av Emelie - 13 februari 2012 12:46

Ikväll står hoppning på schemat, och sambon är medtvingad så det blir lite kort tagna ;) dock blir det bara travhopp för lillfröken eftersom hon inte är stark nog i galoppen + hoppning ute i snön = dålig kombo! Hoppas det går lika bra som sist, isf k...

Av Emelie - 11 februari 2012 12:16

Hejsan! förlåt för sån otroligt dålig uppdatering! Har knappt varit ute på internet alls sista tiden! Dom flesta som läser undrar säkert hur det gpr med Täthi! Det gpr superbra, hon har utvecklats så otroligt mycket! Hon rids på 3delat bett utan...

Av Emelie - 2 januari 2012 09:43

Har ni slutat kommentera?;)

Av Emelie - 1 januari 2012 18:45

Jaha igår var det nyår. Blev en otroligt kung kväll måste jag säga, låg i sängen redan halv 1! I morse var jag och släppte ut hästarna, blev en ridtur på fina T och sen nickade jag och fixade. Så fixade jag även till maddes hästar eftersom hon blev ...

Presentation


Mitt liv som ung mamma till 2 små tjejer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards