teenmomemelie

Alla inlägg under november 2011

Av Emelie - 30 november 2011 22:36

Äntligen står hon i sin box på strömkärrs gård. Äntligen är hon här hos mig, och imorgon bitti blir det första ridturen!

Blev inte så mycket  bilder som jag först hoppats på, men får bli mer imorgon! =)

Skriver även lite mer imorgon om hur allt gått idag, men nu är jag trött!


       

.

Av Emelie - 30 november 2011 09:42

Ligger i sängen och myser med båda mina tjejer, undrar hur dom kan vara såååå underbara som dom är?   

Sista dagarna har varit väldigt besvärliga faktiskt, har sovit dåligt, massa tankar som snurrat om en kompis osv..

Men sånt hinns inte med idag inte, för idag kommer T!!  


litet inhopp här, Malva drog Natalie i håret, Natalie säger "ajje Malva, så får man inte göra!" sa då åt henne att lägga sig på andra sidan mig istället, då tittar hon på mig och säger, " men mamma... min lilla malva blir ledsen om jag inte ligger kvar här"


Någon gång mellan 12-14 skulle T lastas och åka iväg från Ljungby, så hon borde alltså vara här, någongång mellan 5-7 (gissar jag, sen har han ju säkert fler stopp på vägen...) Så när hon kommer blir det att tömköra henne en sväng på banan så hon får göra av med lite energi, sen imorgon blir det uteritt med Ida!! Tack mamma som passar barnen


 


Mina finaste tjejer, älskar er MEST


(på bilden är Malva ca 2 dygn)

Av Emelie - 30 november 2011 01:17

nu är klockan efter 00, vilket innebär att det nu är onsdag den 30/11-11. Och om ett par timmar, eller ja, ganska många timmar! så kommer en efterlängtad Tähti hit   

<3

Av Emelie - 29 november 2011 09:12

IMORGON KOMMER T !!! IIIH :D

Av Emelie - 28 november 2011 23:40

suttit hela kvällen och pratat med världens bästa tjej, Iza. finns verkligen ingen som slår den tjejen. INGET! INGEN!

Känt henne i 7 år, så mycket minnen, så mycket lycka! Hon är verkligen världens bästa, usch, som jag saknat henne!

Kände för att skriva ett jätte långt inlägg, om henne, om alla känslor som bara vällde upp och fick mig att börja gråta här ! Nu får jag inte fram ett ord. Sitter och lyssnar på våran låt, den vi alltid lyssnade på när vi gick, varje dag, året runt. Vi bodde grannar, eller, ja, vi var jämt med varann, dygnet runt!


Hon är så fin, hon är MIN! 


Och jag är såå lycklig, den 16e kommer hon och finaste Zander hit, och stannar hela helgen, faan så underbart!! 


 

mina fina

Av Emelie - 28 november 2011 08:44

Fick ett sms från malin, nu hade bekräftelsen kommit! tjohoooo så på onsdag, då jäklar kommer T =D

Av Emelie - 27 november 2011 00:06

Ja, i kväll var jag över hos en kompis och var lite för mig själv. När jag kom hem sov alla 3 så sött här!  

Egentligen skulle jag också behöva sova nu, ska upp tidigt imorgonbitti och hjälpa Mona ut med hästarna.. Men har inte riktigt ro i kroppen att lägga mig.. För mycket som rör sig i huvudet antar jag? Brukar vara så.. Så här sent, har jag inte varit uppe på huuur länge som helst, känns sjukt att om 4 timmar kommer Malva vakna och vilja ha mat, och om 7 timmar ringer klockan!


Varit inne en timme nu, och mina tår är fortfarande iskalla..


blää på vintern! fast... är det egentligen vinter?

Av Emelie - 26 november 2011 09:35

Varför måste man egentligen skriva en överskrift?! har alltid dålig fantasi där...


Måste börja med att tacka Malin och Eva som stöttade mig hela dagen igår! 

Betyder massor!!


Nu blir det att åka ut en sväng till pappa, Coffe skulle byta nån bromsgrej på bilen, (finns så mkt, kan inte hålla redan på allt! Var det bromsbelägg, bromsskivor, bromsbackar, ok osv 

Sen i eftermiddag så ska vi åka ut till stallet, mocka och fixa åt hästarna, och sen ta Pirran eftersom Mona inte ville göra det..


Snälla, bli onsdag någon gång!


Någon som vill att jag skriver nåt speciellt?


Presentation


Mitt liv som ung mamma till 2 små tjejer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards