teenmomemelie

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Ångest och underbara barn!

Av Emelie - 6 oktober 2011 10:27

Usch, igår kom ångesten över mig igen. Hade inte räknat med att räkningen skulle komma redan den här månaden. Fick veta igår att Pirran och Lisas skoning kommit på Maddes räkning och att det ska vara betalt inom 10 dagar. Hur fan ska det lösas? Alla pengar har gått åt den här månaden med alla extra kostnader. Fan... och det är ju 5 dagar till innan pengarna kommer in. Undrar om jag ska ringa till hovslagaren och kolla om det går att vänta till dess med att betala för mina hästar. Det borde kanske inte vara helt omöjligt? Annars får jag försöka låna ihop till dom pengarna :(


Snart är det dags att göra sig i ordning för att möta upp charlotta och barnen och knalla till bvc!


skriver mer ikväll när coffe kan passa Malva =)

 
 
martina

martina

10 oktober 2011 18:29

Hoppas de löser sig gumman, oftast ringer man och berättar hur de är så brukar de kunna lösa sig är man bara älig mot dem..

jo jag vet de där med att dem inte ska röra på sig för mkt, men svårt när hon verkligen vill röra på sig massa hon är ju lika tokig även om man går korta promenader fart är de hon är ute efter:/ men de brukar bara bli ca 1-2 promenader om dan och sammanlagt ca 2-3 km på sin höjd resten är hon ute på gården:)

Hoppas allt löser sig för er gumman ibland öbskar man att pengar inte var allt i denna värld.

kram

http://beautywolf.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 13 mars 2012 17:18

Pga olika omständigheter som kommer Täthi i slutet av Maj att flytta från mig, om nu ingen annan ville ha henne innan, var några som var intresserade och skulle höra av sig till mig för provridning. Då hoppas vi att hon visar sin bästa sida så dom gi...

Av Emelie - 13 februari 2012 12:46

Ikväll står hoppning på schemat, och sambon är medtvingad så det blir lite kort tagna ;) dock blir det bara travhopp för lillfröken eftersom hon inte är stark nog i galoppen + hoppning ute i snön = dålig kombo! Hoppas det går lika bra som sist, isf k...

Av Emelie - 11 februari 2012 12:16

Hejsan! förlåt för sån otroligt dålig uppdatering! Har knappt varit ute på internet alls sista tiden! Dom flesta som läser undrar säkert hur det gpr med Täthi! Det gpr superbra, hon har utvecklats så otroligt mycket! Hon rids på 3delat bett utan...

Av Emelie - 2 januari 2012 09:43

Har ni slutat kommentera?;)

Av Emelie - 1 januari 2012 18:45

Jaha igår var det nyår. Blev en otroligt kung kväll måste jag säga, låg i sängen redan halv 1! I morse var jag och släppte ut hästarna, blev en ridtur på fina T och sen nickade jag och fixade. Så fixade jag även till maddes hästar eftersom hon blev ...

Presentation


Mitt liv som ung mamma till 2 små tjejer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards