teenmomemelie

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

tjolahopp!

Av Emelie - 11 oktober 2011 11:07

blir rätt glest mellan inläggen, men jag har annat för mig som är viktigare! njuter av varje sekund med mina underbara barn, pojkvän och vänner!


Har fått otroligt bra kontakt med en tjej, hon har barn i samma ålder som båda mina tjejer, natalie tycker det är jätte kul med en ny kompis =)

Så jävla skönt att ha någon att prata med, någon som gått igenom samma sak, någon som är så sjukt likt mig så jag ibland blir rädd för att vi är så lika!

Det är verkligen skönt, även om jag inte är mkt för att öppna mig för andra, visa mina svagheter, så vet jag att hon skulle lyssna om det skulle vara nåt, och hoppas verkligen att hon vet att jag lyssnar också!


Natalie är duktig och städar på sitt rum efter att ha haft kompisar över så gått som varje dag, så nu ser det ut som att en tornado har härjat i hennes rum! Malva har precis somnat om efter att ha lekt i flera timmar, det är så sjukt hur fort hon utvecklas!! 8 veckor blir hon idag också, hon hoppar och skrattar, räcker att hålla henne i händerna så sitter hon, stadig som sjutton i huvudet, kan rulla runt och sparka sig framåt.


Natalie då, jo hon fyller snart hela 3!! år, min stora tjej<3


Ikväll när jag åker ut till hästarna så har jag planerat att ta lite nya kort på båda 2 och göra ett inlägg om hur det går med dom!

 
 
martina

martina

12 oktober 2011 09:13

va kul att du hittat en vän med liknade situation som du kan prata med gumman sånt akn betyda mycket:)

Oj blir hon 3:P fan va tiden går fort hihi!

kram

http://beautywolf.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 13 mars 2012 17:18

Pga olika omständigheter som kommer Täthi i slutet av Maj att flytta från mig, om nu ingen annan ville ha henne innan, var några som var intresserade och skulle höra av sig till mig för provridning. Då hoppas vi att hon visar sin bästa sida så dom gi...

Av Emelie - 13 februari 2012 12:46

Ikväll står hoppning på schemat, och sambon är medtvingad så det blir lite kort tagna ;) dock blir det bara travhopp för lillfröken eftersom hon inte är stark nog i galoppen + hoppning ute i snön = dålig kombo! Hoppas det går lika bra som sist, isf k...

Av Emelie - 11 februari 2012 12:16

Hejsan! förlåt för sån otroligt dålig uppdatering! Har knappt varit ute på internet alls sista tiden! Dom flesta som läser undrar säkert hur det gpr med Täthi! Det gpr superbra, hon har utvecklats så otroligt mycket! Hon rids på 3delat bett utan...

Av Emelie - 2 januari 2012 09:43

Har ni slutat kommentera?;)

Av Emelie - 1 januari 2012 18:45

Jaha igår var det nyår. Blev en otroligt kung kväll måste jag säga, låg i sängen redan halv 1! I morse var jag och släppte ut hästarna, blev en ridtur på fina T och sen nickade jag och fixade. Så fixade jag även till maddes hästar eftersom hon blev ...

Presentation


Mitt liv som ung mamma till 2 små tjejer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards