teenmomemelie

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Emelie - 31 augusti 2011 10:10

Blev inget inlägg igårkväll som jag planerat, ögonen kände inte riktigt för att vara vakna hihi  Så nu blir det både vad som kommer hända idag, och funderinmgarna jag hade igår!


Just nu ligger Malva på sin filt i soffan och sover, Natalie och jag sitter och äter egenodlade vindruvor som Coffe hade fått med sig från chefen  


Idag ska jag ut och göra i ordning Pirrans box, för från och med imorgon börjar hästarna gå in på nätterna! Men det blir inte förren när Coffe vaknat, han lär ju sova till 2 eller nåt, tröttmössan hihi, det har han all rätt att vara efter nattjobb!


Jag satt och funderade igår när jag inte hade nåt att göra.. Hade inte speciellt många bra vänner innan Malva föddes, och ännu mindre nu, har inte kontakt med någon längre känns det som. Känns väldigt tråkigt..

Vart har alla vänner tagit vägen? 

Vad är det för skillnad nu, mot när det "bara" var Natalie?

Dessa 2 frågor är frågor jag önskar att dessa "vänner" kan svara på..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv som ung mamma till 2 små tjejer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards