teenmomemelie

Alla inlägg den 1 september 2011

...

Av Emelie - 1 september 2011 09:40

Igår när vi var i stallet så blev det en ridtur med Madde, red hennes ögonsten Bally, hann väl vara ute i kanske 15 min innan himlen öppnade sig och det började vräka ner, och åska!! Så vi travade och galopperade hela rundan, så hade räknat med att vakna med träningsvärk idag eftersom jag faktiskt inte ridigt ordentligt på över ett år!! Bara lullat runt lite med tjockismagen hihi    Men känner absolut ingenting, mer än ännu mer sug efter att rida!!! Pratade en hel del med Coffe om det här med ridningen igår när vi åkte hem från stallet, och hoppas att det vi pratade om kanske kan slå in någon gång snart ;)

Idag blir det att åka och hämta spån, kändes inte såå sugen på att göra det igår när det vräkte ner regn, så får bli idag istället, så ikväll blir det ut att fixa det och även hjälpa Madde in med hästarna för första gången i år :)

Ska försöka få lite tid över mellan det att Coffe kommer upp till att vi ska åka och skriva ihop en förlossningsberättelse, läste Emelies förut och kom på att jag inte skrivit nån heller ;) haha!

puss så länge!



Den här bilden tog jag när jag red Bally 6 dagar innan förlossningen!  

Presentation


Mitt liv som ung mamma till 2 små tjejer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards