teenmomemelie

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Emelie - 23 november 2011 17:12

Ja, jag som är så spruträdd har bara legat och vridit och vänt på mig hela natten bara för att Malva skulle vaccineras idag.. Jag vet ju att dom glömmer bort det snabbt igen, och att det går över fort, ändå är jag nojjig! Likadant när natalie var liten.. Menmen, 3 sköterskor fick hjälpa till, 2 stack, och en höll i henne för jag grinade.. stod utanför dörren, så fort jag hörde att hon började gråta så drog jag upp dörren och sprang in! fast hon slutade gråta direkt när jag tog henne, och somnade snällt i vagnen hem, sitter nu hos sin pappa och jollrar.. Gullungen <3 Hoppas hon slipper feber!!


väntar på att potatisen ska koka färdigt, så ska vi äta, och sen åka till stallet och pussa på hästarna :)

Av Emelie - 23 november 2011 11:27

Fick lov att låna lite bilder av Malin på Tähti, eftersom det är flera som bett mig lägga upp lite fler bilder, efter helgen kommer jag lägga upp bilder från när hon kom hit =D


här kommer ett par bilder från malin :


 

  Någon som gillar hoppning? ;)  


Sista bilden är från häromdagen, så det är en färsk bild ;)


Åh vad jag längtar!


Tack Malin, för att jag får chansen att ta hem denna sötnos!

http://bamze.blogg.se/ <-- Malins blogg!


Presentation


Mitt liv som ung mamma till 2 små tjejer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards