teenmomemelie

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Emelie - 9 november 2011 08:45

Godmorgon på er, passar på att slänga in ett inlägg här innan det är dags för frukost =) Natalie sover fortfarande, och Malva är alltid så glad på morgonen och vill ligga och prata och sprattla i sängen!

Det har väl inte hänt så jätte mycket egentligen, vi kör på som vi alltid gör :) Det enda är väl att vi nu har börjat packa!

Dom har varit uppe och besiktat lägenheten också, tog upp alla fel med honom, så dom fick se om dom hann upp hit innan vi flyttade och fixa det, eller om det skulle bli efter.


Nu har Lisa fått stå i 3 dagar, det känns inge bra! men mamma körde mig till stallet igår, så då hann jag inte rida, och så ska hon köra dit mig idag också. Eftersom vi inte har någon bil för den fick vi lämna tillbaka igår.. Så Coffe fick boka besiktningstid så på lördag besiktas saaben, det är skönt att ha en egen bil igen så man slipper oroa sig för att helt plötsligt få lämna tillbaka bilen!


Nehe nu kom Natalie upp, så nu blir det frukost =)

Presentation


Mitt liv som ung mamma till 2 små tjejer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards